Väntar på MAT

Hallå!

Kom hem från gymmet för en timme sen ungefär och det gick väl okey. Jag körde bara det jag ville köra och följde inget program, blir lite roligare då :) samtidigt vet jag att det blir ganska mycket mindre träning då men det känner jag är strunt samma nu :)

Sitter och väntar på mat eller egentligen väntar jag på att Bev och Richard ska komma hem så de kan börja laga maten, är superhungrig ju. Ska serveras fisk idag. Laxfileér (ja de äter alltid två stycken) och tonfiskfileér. Har aldrig smakat tonfiskfileér förr men hoppas att de inte är samma smak på de som det brukar vara på tonfisken man har i sallader haha för det är ingen större favorit.

Ska sätta mig och kolla på andra avenyn nu medan jag väntar. Men de får allt ta o skynda sig för nu börjar jag bli så hungrig att jag blir arg/irriterad istället!!!!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0