Vad väntar idag

Har suttit ett tag nu och lekt med min Ipod, förstår mig inte riktigt på allt och hur man lägger in filmer tex men en del låtar har jag iallafall fått in, ska ta och gå igenom alla cd skivor jag har hemma och se om jag kan hitta något där :) Har även lärt mig hur man kommer ut på internet (stolt) så jag har liksom suttit med både Ipoden och datorn haha^^

Idag väntar en dag där jag har ganska mycket att göra!
Måste ta ut hundarna, packa, städa, gå till affären, gå på tivoli ikväll om vädret tillåter, äta middag med familj och ta avsked liksom.
Speciellt packa och städa kommer ta en del tid känner jag så det är väl lika bra att sätta igång direkt egentligen.

Har redan ätit frukost så tror bannemig jag ska börja göra lite nytta nu, vaknade kl 06.00 imorse!

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0