Utgång i london

Gårkvällen började med att jag tog buss och spårvagn in till Sanna så jag var där strax efter 18.00 tiden.
Vi började med att handla lite smått och gott innan vi gick hem till henne och prata en massa samt fixade iordning oss.

MUMS!


Jag och fina Sanna :)

Vid 21.20 tiden tog vi tåget in till London för att möta upp de andra vid 23.00 tiden.
Gick in på klubben där det var såkallat "scandinavian Party" dvs folk från Sverige,  Norge, Danmark och finland.
Ibörjan när vi kom in var det typ 3 pers på dansgolvet och mest "gubbar" som var där hehe men efter ett par timmar blev det väldigt bra stämning. Kul vart det iallafall.


Vid 3 tiden lämnade vi klubben och begav oss hem till Sanna för att sova. Kom hem till henne runt 5 tiden så somnade väl efter 5.30 någongång och sen vaknade jag 8 men vi gick inte upp förren 11.
Åt frukost och sen åkte jag hem. Har vart jätte trött idag och inte gjort mycket förutom att sitta i sängen och ätit godis :)

Tack för en jätte trevlig kväll tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0