Underbart

Åå vad allt bara har kännts bra idag!
Har, förutom en 45 minuters promenad, bara legat i sängen och inte gjort någonting. Har ätit en massa god mat, vart inne på datorn och löst korsord. Druckit (dricker) cola och bara myser helt enkelt. Känner att kroppen har blivit utvilad på ett sätt som jag inte kännt på väldigt länge. Huvudet är fortfarande segt men kroppen känns bra, förutom träningsvärken i rumpan då hehe.

Ska dricka upp min cola och sen dra ner till gymmet för ett styrkepass :) Hoppas på att det skall gå bättre idag än igår då jag verkligen inte orkade någonting. Hade egentligen ett löp pass igår men jag orkade inte ens ställa mig på löpbandet så sket i det och körde endast uppvärmning + bålstyrka.

Är på bra humör idag och kanske beror det på den extra vilan jag har fått idag :)
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0