Tiden springer iväg

Det är värst vad tiden går fort när man inte vill att den ska gå fort haha^^
Dags att byta om till träningskläder och bege mig ner mot gymmet. Har börjat köra helt egenkombinerade pass det sista eftersom jag tycker det är så tråkigt med det vanliga passet som har sett likadant ut sen jag kom hit i augusti. Behöver lite variation känner jag! Sen är jag väl inte så där jätte motiverad heller utan tränar mest nu för att hålla igång kroppen någourlunda tills jag kommer hem. Passen jag kör nu är iallafall sjukt mycket lättare än vad min tränare skriver menmen bara två gympass kvar nu så:)

Hörs ikväll ni underbara
/

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Hoppas att du har löst problemet med present. Det blir väl jättebra med tulpaner? Du får väl ge honom lite choklad om han gillar det...?

2010-03-17 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0