The last

Efter maten snackade jag lite med pappa dock fungerade msn sådär bra idag så det blev inget långt samtal då det avbröts ibland + att min dator stänger av sig titt som tätt!
Tog en lång dusch efter det och hade i både ansiktsmask och hårinpackning så nu är jag redigt fräsch :D

Funderar nu på om jag ska se på andra avenyn eller bara göra ingenting på datorn typ lyssna på musik och lite sånt innan jag somnar. Tufft val jag vet :P

Imorgon är sista arbetsdagen för veckan :D tyvärr måste jag städa toaletten då eftersom jag inte orkade med det idag ångrar mig lite hehe. Men mitt egna fel

Sov gött allesammans så hörs vi imorgon
Förresten jag har fått Pernilla Wahlgrens och Erik Saades låt på hjärnan. Har kommit fram till att någon av dem måste vinna haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0