Svullen men Glad

Oj vad mätt jag är nu!

Vi åkte allesammans till en kina restaurang i Croydon där det även fanns en hel matbutik/köpcenter med kinesiska matvaror och liknande.
Väl på restaurangen började vi plannera vad vi ville ha till huvudrätt. Jag var sugen på räkor så blev räkor i någon peppar/lök sås.

Till förrätt beställde vi friterat sjögräs, vårrullar, friterat bröd med fisk och grej på, revbensspjäll
Den andra förrätten som kom in efter den första var pannkakor med friterad anka + sås,gurka och purjolök
(kan ju meddela att jag var gött mätt efter detta)

Sen kom huvudrätten. Jag och Bev tog räkor medan Richard tog biff
Till detta serverades ris och nudlar som de beställde in och jag tror nästan aldrig jag har sett så mycket mat förut.
Åt och åt och åt lite till och tillslut hade jaga fått i mig hela fatet med räkor och sås + väldigt många portioner med ris och nudlar. Känner mig helt uppsvullen nu^^ Men gott var det.

Måste bara berätta att när vi satt och väntade på maten så började vi av någon konstig anledning prata om Ipods. De pratade på musik de hade köpt och de frgade om jag hade någon. Jag svarade att jag inte hade någon men att jag hade en vanlig mp3 spelare.
Richard frågade mig om jag skulle använda Ipoden om jag hade en och jag svarade att jag hade funderat på att köpa en. Då sa han: Vi hade tänkt köpa en avskedspresent till dig men vet inte vad men om du vill ha en Ipod så köper vi en till dig.
Jag tyckte att det var alldeles för mycket och sa det men han sa att dom ville köpa det. 
Så om dom inte ändrar sig så kommer jag komma hem till Sverige med en Ipod :) Jätteglad blev jag såklart!

Nu har ja precis krypit i pyjamasen, borstat tänderna och tvättat bort sminket.
Imorgon är min sista "riktiga" arbetsdag och jag hoppas vädret blir fint. Just nu regnar det :/

Puss och Kram
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0