Sunshine

Ska snart sticka ner till gymmet och köra igenom dagens styrkepass. Jag älskar vädret och är på topphumör. Har nyss ätit gott mellanmål med räkor, kokta morötter o potatis samt grönsaker med salsasås. Stort mellis men jag var så sjukt sugen på räkor så jag kändes för lite lyx idag haha!

Ute på promenaden förut mötte jag en gammal gubbe med sin hund och han stannade och sa att vi får försöka sluta stöta på varandra så haha. Det var mest för att våra hundar börjar skälla på varandra. Lite komiskt för sen efter att jag hade släppt lös dem och var på väg tillbaka till huset så möter jag dom igen^^ då har vi liksom gått i en cirkel båda två fast åt olika håll :P tyckte jag var lite roligt^^

Ska klä på mig och kila iväg nu
Ha en bra måndags eftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0