Stad i ljus

Dagen idag har varit mycket trevlig!
Mötte upp Louise, Hanna, Hanna och en tjej som jag inte hade träffat tidigare som heter Sanna. Efter ett tag kom även Josefin som hade barnvaktat på morgonen.
Vi gick omkring inne på shoppingcentret Westfield ett par timmar innan vi gick och käkde lunch. Åt på något ställe som jag inte minns namnet på men de serverade iallafall jättegod grillad kyckling :D
Mätta och belåtna gick vi tillbaka till shoppincenret igen för att spendera mer pengar. Eller ja.. kan ju inte shoppa något mer eftersom jag redan har uppnått maxvikt på bagaget för hemresan.
Har kommit på att det inte alls är lika kul att kolla på kläder när man i förväg vet att man inte kan köpa något hehe.. men de positiva med allt är ju att jag sparar pengarna till andra saker^^

Har stått och dansat här ett tag nu..eller ja har provat en massa kläder haha. Massa schlager har det lyssnats på också förutom de nya låtarna så har även Carola, Charlotte Perelli, abba och Tommy Körberg spelats..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0