Sista dagen i London

Hej

Kom hem för ungefär en timme sen ifrån London och har sedan dess ätit kvällsmat och godis, skäms på mig! Köpte mig ca 400 g på vägen hem från London för jag blev så sugen och nu är allt slut :/
Får bannemig ta och bli nyttig nu några dagar denna veckan iaf, har blivit för mycket sött och onyttig mat det sista!

Hade en toppendag idag. Var först vid speakers corner och kollade, sedan sushi lunch och bio på slutet.. blev filme The bounty hunter med Jennifer Aniston. En bra och små rolig film, fast inte riktigt min tyå av film ändå... men helt okey :D
Var jobbigt när jag skulle åka därifrån och jag höll på att börja gråta. Hatar att säga "hej då" till alla nu och det känns så konstigt att vi inte kommer träffas mer nu på ett tag.
Igår träffade jag Louise och Elenor för sista gången och idag var det sista gången jag träffade Hanna, Hanna och Josefin.
Imorgon och på tisdag skall jag iallafall träffa Sanna så det ska bli kul :)

Nu ska jag snart lägga mig tror jag, behöver sova ut! Ska bara borsta tänderna och grejs först hehe
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0