Redan färdig?

Klockan är inte ens 12 än och jag är redan klar med alla hushållsysslor, hur härligt är inte det?
Har till och med hunnit med att gå en sväng till affären där jag köpte vindruvor, pepsi och GODIS. Var så sugen på choklad att jag köpte choklad i lösgodis och allt är nästan slut nu. Shit vad gott det var, men det tog emot kan jag erkänna att äta godis mitt på vardagarna som jag inte gjort sen 4 år tillbaka. Men jag behövde det här för vad mycket piggare jag känner mig nu samt att chokladsuget har släppt haha :) 

Ska ta och slappa lite samt laga lite mat :) Har inte bestämt vad jag skall laga än funderar på att göra qourn file med kokta grönsaker och potatis, låter inte helt fel. Har blivit helt överförtjust i qourn  fileér och qournfärs antagligen för att det serveras en hel del vegetariskt här. Tycker till och med att det är godare med qourn i vissa grejer än vanlig köttfärs mm.

Nog pratat
Nu är det mat tajm för jag blev hungrig av att prata mat^^

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0