Provpackning

Okey jag tog mig tid att packa ner alla mina grejer i mina resväskor nyss bara för att se hur många fler saker jag kan köpa innan jag åker hem och resultatet är NOLL!
Hjälp asså. Hade super stort problem med att få i sakerna i resväskan, allt gick inte ens i och när jag vägde de tre väskorna jag har som jag ska checka in visade vågen för:
Första väskan: 10,4 kg
Andra Väskan: 10,4 kg
Tredje väskan: 8,5 kg

Blir ju övervikt så det liknar ingenting! Man får max ha 20 kg, glad jag är över att jag inte flyger med ryan air iaf då man bara får ha 15 kg haha..
Tur att jag gjorde provpackning nu så får jag se hur jag ska kunna lösa det här... hmm blir inte lätt! Men pappa kommer nog på något^^

Nu ska jag ta mig en promenad med hundarna
Bye så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0