onödigt vetande

Dagen idag går seeegt! riktigt segt!
Promenaden på en timme imorse kändes som en evighet, promenaden till affären kändes så mycket längre än vad den brukar och nu står tiden stilla känns det som. Hehe stora problem jag vet^^
Har varit hungrig konstant hela dagen idag så har redan ätit både rukost, mellanmål och lunch haha. Var borta och köpte riskakor förut och hjälp vad gott det var :D Jag som egentligen inte gillar det men nu har jag ändå vart sugen på det i flera veckor så tänkte att det är lika bra och köpa det :)
Hade även tänkt köpa vitchoklad som jag är ruskigt sugen på men de hade inte den jag ville ha så får se om jag hittar någon i en annan affär.

Har inte orkat med någon städning idag förutom att plocka ur diskmaskinen. Får göra det imorgon istället för då är jag förhoppningsvis piggare. Är grymt trött i hela kroppen idag, vet inte vad det beror på!
Fryser gör jag också fast jag sitter med underställ och flecetröja på mig :/

Har klunkat i mig en pepsi nu :) Gött för magen, sämre för tänderna!
Fick förresten ett brev från farmor idag :D Jag älskar brev. Hon hade även skickat med ett tidningsurklipp med Björn på bild där han hoppar längd :) Kul! Tack :)

Ska fortsätta slöa nu
Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0