Nu så

Efter att ha spenderat de senaste 4 timmarna i sängen har jag nu duschat och fixat mig iordning. Har bara håret kvar men låter det torka lite först.
Runt sjutiden tro jag det är dags att åka för de skulle boka bord till halv åtta i Croydon som tar ungefär en halvtimme att åka till :)

Lämnade blommorna och kortet till Richard förut och han blev jätteglad så det var skoj. Var sjukt nervös när jag skulle lämna det, vet inte varför, och hade stora svettpölar under armarna när jag kom upp på mott rum igen haha ^^

Känner mig oerhört slapp och jag är inte det minsta trött i huvudet eller så men däremot är jag så slut i benen att jag knappt klarar av att stå upp. Borde (haha) vara trött i huvudet för jag har sovit fruktansvärt dåligt de två senaste nätterna, en massa tankar som snurrar runt runt runt. Har väl lite att göra med att jag på något sätt börjar bli stressad för nästa vecka och min hemresa.
Det har liksom slagit mig nu tror jag att jag verkligen åker hem om en vecka, fast ändå känns det inte som jag har fattat det riktigt. Samtidigt som det kommer bli så skönt att komma hem, längtar verkligen, så har jag insett att jag kommer sakna alla mina vänner, familjen och hundarna här otroligt mycket. Kommer vara med blandade känslor som jag lämnar England kan jag säga. Men jag vet innom mig att jag känner mig "färdig" här. Jag är verkligen redo för att komma hem :D

Hörs när jag kommer hem från middagen ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0