Nu går jag

Nu ska jag alldeles strax ge mig ut på min andra och sista promenad ensam! Får hoppas på en lyckad sådan hehe.
Archi spydde i köket förut :/ stackarn!
Både han och India verkar ha problem med magen för båda skiter löst och det ger problem för mig för det är svårt att plocka upp^^ hehe.. nä men hoppas inte de har drabbats av någon sjukdom eller liknande.

Vädret idag är allt annat än fint tyvärr. Små duggade lite imorse men nu ser det ut att ha börjat regna kraftigare så.. lär väl bli blöt när jag går ut :/

Nu har de förresten öppnat tivolit på gräsplanen här utanför som jag berättade om. Dock är det bara öppet till på lördag. fast de ska öppna igen nästa tor-lör så kanske kan ta en sväng dit då haha! Inte för att jag skulle åka något men kolla kan man ju allid göra:P

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0