Nu åker vi

Hej å hå!

Jag och Evelina kämpar på här med hundpromenaderna trots att vädret inte riktigt är med oss.
Andra promenaden var skön och gick snabbt trots att det regnade. Nu ska jag bara byta kläder och sen ska vi åka in till Croydon och kanske blir det ett besk in på primark idag? jag tror bestämt det haha!
Det är mitt sista besök i Croydon nu, iaf shoppingbesök eftersom familjen ska bjuda mig på middag i Croydon imorgon men det räknar jag inte som ett besök i Croydon hehe.

Men det känns bra gör det, idag känns det faktiskt ganska skönt att veta att man är hemma om 3 dagar :)

Ha en mysig eftermiddag och kväll

Kommentarer
Postat av: matilda

hej! hoppas du tycker det ska bli kul att komma hem :)

Ídag hade jag tänkt att plugga mycket eftersom jag har prov på värmelära på fredag men som vanligt när man sätter på datorn fasnar man där och helt glömmer av tiden :/ men snart ska jag allt stänga av och plugga så jag hinner kolla på mästarnas mästare sen, riktigt bra program faktiskt :) elr va tycker du?

Men du får ha det så bra så ses vi snart! kram matilda :D

2010-03-23 @ 17:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0