Mer choklad

Hejsan

Har packat ihop allt nu inför resan imorgon och totalt landar jag på en övervikt på 5kg + att jag har två handbagage (man får egentligen bar ha ett på 8kg) som väger 11kg totalt. Får väl se hur det blir imorgon!

Nu på eftermiddagen har det inte hänt speciellt mycket, har varit ute med hundarna för sista gången samt gått till kiosken som ligger precis över vägen och köpt vita maltesers. Hjälp vilken godistjej jag har varit idag för maltesers påsen är redan slut, har totalt ätit 280 gram vit choklad idag, inte bra eftersom jag kommer köpa en massa svenskt lösgodis (läs: saltlakrits + center) på lördag. Aja det är ju sista dagen här så lite får man väl unna sig, som jag iochförsig har gjort hela veckan men strunt samma. Får ta och bli nyttigare när jag kommer hem och då ska jag träna också, efter att ha latat mig hela veckan ska det bli skönt och skoj att börja träna igen.


Eftermiddagsfika: Farligt goda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0