Melodifestivalen

Melodifestivalen är ju i full gång och jag har missat alla utom en deltävling. Dels för att jag inte har haft tid att se det och för att svtplay har hackat så fruktansvärt mycket i livesändningarna.
Men nu har jag lyssnat igenom de flesta låtarna och har fått en del favoritet, tycker mycket är dåligt iår dock om man jämför med hur det brukar vara :/

Inför andra chansen tycker jag Pernilla Wahlgren och Alcazar ska gå vidare :D
Pernilla Wahlgrens låt har verkligen satt sig på hjärnan och jag älskar den, antagligen bara för att det är den enda låten som jag tycler är en schlager låt och jag älskar schlager :D
Av låtarna som redan är i final tycker jag Darins låt och Andreas Johnssons låt är ganska bra :)

Vilka låtar gillar ni mest?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0