Melodifestival

Då var melodifestivalen över för detta året och jag vet inte vad jag skall säga om vinnaren. Inte den jag hade hoppats på som skulle vinna och jag vet inte om jag gillar låten eller inte. Kommer säkert börja tycka den är bra efter att ha lyssnat på den några gånger men jag hade iallafall 5 stycken andra bidrag som jag gillade mycket mycket mer.
Vad tyckte ni som såg det?

Nu ligger jag i min säng, har käkat ett halvkilo godis och mår toppen. Trött och snorig i näsan dock!
 Ska borsta tänderna och lägga mig nu, jag vet att klockan bara är nio men jag har bara sovit drygt 3 timmar i natt och skall upp halv sju imorgon för att hinna med ett tåg som går halv åtta nere från tågstationen. Imorgon skall vi nämligen åka till Oxford och titta lite samt gå en guidad tur. Ska bli roligt. Men som sagt vill gärna vara hyfsat pigg då det säkert blir en hel del promenad imorgon.
Har ont i benen efter allt dansande igår haha^^

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du verkar ha det roligt! Kul att ni var på Scandinavian Party! Vi kollade melodifestivalen igår och Maja är besviken över att inte "Kom" eller "Manboy" vann. Min favorit var Darin eller Salem. Ha det bra de så här i slutet av din London period!

2010-03-14 @ 15:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0