Massa text

God Kväll på er alla :)

Har haft en väldigt trevlig dag idag (det är tokigt hur mycket trevligare det är att gå på promenad när man är flera).
Jag och Evelina åkte in till Croydon vid halv 5 tiden för att se på bio och käka middag, vi mötte även upp Sanna vid halv 6 tiden :D

Vi gick direkt och köpte sushi, eller jag och Sanna gjorde det medan Evelina körde på mc donalds :) Vi tog med oss maten, gick till bion och köpte biobiljetter och gick in i biosalongen. Filmen började preci när vi kom så vi tajmade in allt bra kan man säga. Jag tyckte det var supermysigt att sitta och äta på biografen, kändes nästan lite som att sitta framför tv:n och äta hemma hehe.
Det är ju ingenting man är van vid i Sverige att folk sitter och äter mat på biograferna utan där är det popcorn och godis som gäller :) men på biograferna här säljs det både korv med bröd och nachos samt glass så det är inte alls ovanligt med riktig mat här.
Gott var det iallafall och filmen var bra. Kommer inte ihåg vad filmen hette haha men smårolig var den, kanske dock inte den bästa jag sett men ändå :) Bio är ALLTID mysigt tycker jag!

Efter bion åkte jag och Evelina tillbaka till Caterham och nu har båda gått in i sina rum och jag skall alldeles strax byta om till pyjamas och krypa ner under täcket och se på fortstättningen av Paradise hotell.
Är trött idag efter att ha sovit dåligt i 4 nätter nu..puuh hoppas jag somnar snabbare ikväll hehe

Sov Gott och dröm söta drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0