Lite mer

Nu börjar solen gå ner och det var inte alls lika varmt under den andra promenaden som jag nyss kom in ifrån. Blev lite senare än vanligt idag. Nu väntar morötter med dip samt cola som lite mellis. Annars ska jag bara slappa och ta det lugnt, kanske ge mig ut på en promenad eller något. Får se vad jag känner för!

Lite kul under promenaden var det en liten kille som frågade om han fick klappa hundarna. SJälvklart svarade jag men tyvärr var hundarna inte lika intresserade då jag försökte ropa dem till mig men de hade fullt upp med att glufsa i sig skit (hästbajs) och jag tyckte nästan det blev lite pinsamt när jag stod där och pojken sa till sin farmor/mormor att "hundarna vill bara äta bajs, varför då?" haha

Sen har jag märkt att hundarna inte gillar grannarna. Det spelar ingen roll vem som kommer ut från grannens hus men det räcker med att dörren öppnas så börjar de båda två skälla som två galningar, kan vara jobbigt ibland som idag tex då den lilla flickan i familjen blev så rädd att hon började gråta.

Insåg även nyss att katten hade gömt sig bakom min tvättkorg vid elementet i mitt rum. Eländiga katt, den vet att den inte får vara i mitt rum!!! Tröga saker det där..

Aja ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0