Lalalala

Trött som en tok i både kropp och knopp sitter jag nu och väntar på mat. Vet inte alls vad som serveras idag men det blir säkert något gottigt som alltid.

Träningen gick...okey! Kunde gått bättre, kunde gått sämre.
Har infört en dålig vana då jag i varje pass skippar ett par övningar för att jag inte "har lust" att göra dem. Inget bra.. men har inte så många träningar kvar här i england så tar tag i det när jag kommer hem istället och kan träna tillsammans med andra för då blir allt så bra mycket roligare.

Imorgon är det dags för jobb igen. Kom på att jag har bara 5 dagar kvar som jag arbetar ensam på för sista veckan får jag hjälp av Evelina (den nya au pairen) så det är inte mycket kvar nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0