Jag vill om du vågar

Jag och Evelina kom in ifrån promenaden med hundarna för drygt en timme sen, vi var ute lite längre idag runt en och en halv timme och det var skojigt dock blåste det en hel del så det var lite kallt.
Bev och Evelina är och handlar mat just nu men jag valde att stanna hemma hehe, har ju vart i mataffären så många gånger samt att jag tror att det kanske blir lättare för dem att prata med varandra om inte jag är med.

När de kommer tillbaka vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Äta lunch kanske och sen ta ut hundarna igen :D

Precis när jag höll på att skriva detta ringde det på dörren och det var en som hade ett paket till Beverley. När jag gick in och lade det på köksbordet såg jag att det stod touch på baksidan. Undrar om det betyder Ipod Touch? det visar sig haha

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0