Jag fryser

Usch nu är det så där kallt på mitt rum igen som det var i december innan jag åkte hem. Har vaknat flera nätter denna veckan av att det har varit för kallt och att gå upp på toaletten mitt i natten, som jag gjort nästan varenda dag det senaste, är riktigt kämpigt och tar inte många sekunder då man vill tillbaka under täcket så snabbt som möjligt.
Jag förstår inte varför de envisas med att ställa in temperaturen på 10 grader innan de ska sova. Okey det har varit något varmare utomhus denna veckan men inte är det så varmt att man kan minska temperaturen så mycket, speciellt inte om kvällarna/nätterna då det faktiskt är riktigt kyligt ute och det brukar vara frost på morgonen.
Funderar på att sova med tjocktröja idag så kanske jag slipper vakna i natt!

Sov gott alla och hoppas ni har det lite varmare innomhus än vad jag har nu hehe
Puss

Kommentarer
Postat av: Mattssons

Hej! Nu sitter vi och kollar på Vasaloppet. SKULLE Martin komma bland de 400 bästa (vilket är VÄLDIGT osannolikt, men ändå..) så har Matilda lovat att åka tjejvasan nästa år. Då hänger du väl på? Det går att följa åkarnas banprofil genom att skriva in deras namn på Vasaloppets hemsida. Riktigt roligt;-)

2010-03-07 @ 09:05:48
Postat av: Matilda

hej! Jag fick en kamera, tröja, mysdress, "modell för en dag",armband, shorts, linne, skärp och pengar. Armbandet som ni köpte var jättefint! Ha en bra dag!

2010-03-07 @ 10:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0