Jag Älskar Sushi


Två utav mina rätter som var hur goda som helst

Maten åkte runt på ett band så fick man plocka åt sig de rätter man ville ha
Väldigt lätt, smidigt och fräscht!


Detta var frsta gången som jag åt sushi på "riktigt" och jag måste verkligen säga att jag älskar det och ser redan fram emot nästa gång som lär bli i sverige någongång. Får försöka övertala mamma, pappa och Emma att smaka de men min mamma och Emma har sagt att de inte tycker om det trots att de aldrig har smakat. Hur går det ihop? ^^
Sushi på fredag när jag kommer hem tycker jag! :)

Nu ska jag sova för imorgon väntar hundpromenader och middag i Croydon och då vill jag vara pigg :)
Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Klara.

Hej! Jag håller med dig, sushi är jättegott! Vi brukar äta det varannan vecka ungefär. Verkar fräckt med ett rullband där man får ta vad man vill ha! Idag hade vi prao i skolan. Jag praoade hos mamma. Det var kul! De hade idrott så jag fick vara med och ha den. Dom lekte het potatis och hoppade trampet.Ha det bra! :D

2010-03-22 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0