Ikväll

Heeej

Sitter i sängen och har nyss ätit räksallad och en stor skål med kvarg + sylt. Är plättmätt men ändå sugen på mackor? känns som jag hade kunnat trycka i mig en 5 stycken eller något.. hmm
Iallafall så blir det mc donalds ikväll då sushi stället stänger kl 20.00.. typiskt men det får bli en annan dag helt enkelt.
Ska köpa en BANAN milkshake. Minns att jag alltid tog det när jag var liten men sen slutade de sälja banansmak i Sverige så då blev det vanlij istället. Men här finns banansmak kvar och jag bara måste prova den för att se om den är så god som jag minns den :)

Har idag hunnit med att duscha och packa lite smågrejer. Ska snart ta ut hundarna igen om 40 minuter. Efter det åker jag till Sanna. Längtar en massor, ska bli superkul ikväll.
Vad ska ni alla hitta på idag?

Nää nu ska jag gå ner och bre några mackor
hörs om en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0