Hungrig the hela day^^

Har redan käkat upp mitt mellanmål som blev ett paket vindruvor och en burk pasta med tomatsås, förstår inte men har varit hungrig hela dagen idag. Jag känner mig inte ens mätt nu, fast inte hungrig hellere iof men ändå brukar vara ganska mätt efter mellanmålet :)

The promenad med the dogs gick utmärkt, förutom att den blev lite kortare än en timme då men det räknas inte :P var inte på humör riktigt idag för att vara ute och gå.

Nu måste jag snart ta och packa upp alla grejer som jag packade ner förut eftersom träningsgrejerna ligger där i någonstans. Puuhhh kommer bli ett tufft jobb säkerligen mycket tuffare än att riva ner alla kläder ifrån klädhyllan^^ hihi!

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0