Hemma igen

Blev en lite senare hemkomst än vad jag hade räknat med idag men det spelar ingen roll för jag har haft super trevligt.
Började dagen med att vi alla möttes upp runt 12 tiden idag inne i Croydon. Vi åkte då direkt och bokade bio biljetter till Alice i underlandet vid tre tiden. Innan dess åkte vi till IKEA och åt lunch.

Alice i underlandet var en jätte bra film så jag rekommenderar verkligen er att se den :)
Efter att filmen var färdig runt 17.20 tiden bestämde jag och Sanna oss för att se en film till: The lovley bones, de andra tjejerna hade redan sett den så de åkte hem medan vi stannade kvar och väntade på att filmen skulle börja kl 18.00
Filmen var färdig vid 20.30 och efter det åkte vi direkt hem och jag kom innanför dörren för ca 40 min sen. Har sedan dess ätit och gjort mig redo för att sova.

Imorgon är det jobb igen så får ta och sova nu så jag orkar upp hehe
Ha en mysig kväll

Btw så har jag namnsdag idag^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0