Hej jag är seg

Jag är så fruktansvärt seg idag asså! Har fortfarande inte kommit upp ur sängen :P
Men i och för sig är klockan bara strax efter tio men i och med att jag vaknade vid sju tiden så känns det som att jag varit uppe en evighet.
Och nu ska jag bannemig ta på mig kläder och borsta tänderna och bege mig mot Croydon. Får försöka se om jag hittar någon present till Richard imorgon annars får det bli blommor + ett kort.
Annars blir det väl ingen shopping för mig, har ju som sagt ingen plats kvar i bagaget tyvärr haha för det är så många fler saker jag skulle vilja köpa men men får väl åka tillbaka till England en annan gång :)

Hörs om ett tag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0