Happy

God Kväll :D

Har haft en trevlig kväll med samtal med pappa och sedan mat, casserole med lamm i♥ asså köttet blir så hima mört och gott när det ligger i en "slow cooker" hela dagen. Synd bara att lammkött består av typ 50% fett, men iaf galet gott. Kommer sakna dom grytorna som tusan när jag åker hem. Men får väl börja laga det hemma om det går^^

Gymmet gick halvsegt idag, hade liksom ingen motivation till att träna så blev nästan mer att jag vilade än tränade. Men men, har bara 3 träningsdagar kvar denna veckan nu för på fredag skall jag och mina kompisar trolig gå ut på scandinavian party i London :) Har inte varit ute en enda gång här i England så ska bli kul att se hur det är.

Nu ska jag borsta tänderna och se på film
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0