God Mat

God kväll allesammans :)

Hade en jätte trevlig middag ute med familjen ikväll!
Vi började med att beställa in förrätt, blev bakad potatis med (stark)chilli con corne på och sallad till det. Kan säga att det var ganska mättande och hade räkt som en måltid i sig men iallafall så var det efter förrätten dags för huvudrätt. För mig blev det kycklingstrimlor med paprika och andra grönsaker i någon slags sås tillsammans med deras speciella ris och grönsaker. Gott och efteråt vart jag proppmätt!
Richard insisterade på att vi skulle beställa in efterrätt så självklart blev det de också och efteråt var jag så mätt att jag hade svårt att gå hehe


Archie var glad att se oss när vi kom tillbaka :)


Min klädsel


Evelina och Archie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0