God Kväll

Tjo!

Är på superhumör :) träningen gick kanon och jag är ledig imorgon, kan inte bli bättre.
Hade världens energi på gymmet idag med och när jag gick därifrån kändes det knappt att jag hade tränat haha så pigg kände jag mig. Kanske var det chokladen :P

Har nyss ätit mat, casserole med potatismos.. var gott men potatismoset drog ner lite. Passar så mycket bättre med potatis till, sen var jag inte direkt sugen på mos heller eftersom jag fått det varje dag denna veckan! Blir lite tjötigt och jag är inget big fan av potatismos överhuvudtaget däremot älskar jag vanlig kokt potatis.

Nu sitter jag och lyssnar på Pernilla Wahlgren, har verkligen fastnat för den låten hehe, den har spelats här hela dagen. Ska snart tvätta bort smink och borsta tänderna :) får se om jag hittar något bra att titta på ikväll annars kanske jag borde sysselsätta mig med att måla naglarna som jag tänkt göra i över två veckor nu men aldrig haft "tid (ork)" till att göra.
Har förresten löst korsord idag också haha! Dock fastnar jag hela tiden och ger upp^^

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0