Flipp igår, flopp idag

God Kväll :)

Vart ett kort pass på gymmet idag. Orkade ingenting verkligen. Huvudet hängde inte med och kroppen var seg så skippade löpbandet och körde lite uppvärmning samt en magövning, en övning för sidan och en för ryggen. Sen fick det vara bra.
Konstigt att allt kändes så bra igår och så fruktansvärt kasst idag?

Kom hem och var vrålhungrig och idag serverades det fiskpaj. Åt lite för mycket tror jag för nu är jag sprängmätt.. men det är så jobbigt när de lassar upp en portion mat som egentligen hade räckt för 2 personer och sen vill man inte känna sig ohövlig och lämna kvar en massa mat på tallriken. Jag önskar verkligen att de hade varit som hemma där man får lägga upp sina egna portioner. Men nej så gör man inte här!
Skönt att jag snart är hemma :D bara 24 dagar kvar

Nu ska jag duscha och sen lägga mig och se melodifestivalen som nu har kommit upp på svtplay. Har ju missat de flesta bidragen så ska bli kul att se på hela avsnitten :)

God Natti

Kommentarer
Postat av: matilda

hej hoppas du har det bra! Kul att du kmr hem snart :) Tack för det fina kortet och godis. Glupsk som jag är käka jag upp det på 5 minuter mums ! ha det bra matilda ! :)



Ps: vem tkr du ska vinna melodifestivalen ? :D

2010-03-02 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0