Fishballs?

Hej alla glada :)

Gymmet gick lite sådär halvsegt idag men jag lyckades iallafall köra igeno dagens pass som bestod mycket utav armar... Hej träningsvärk!

Kom hem och lagade mat, lagade fiskbullar idag då Bev och Richard hade blivit fast i trafiken när de var och hämtade husvagnen idag så de hade inte hunnit köpa matgrejer och visste inte vad de skulle äta. Jag sa då att jag gärna gjorde fiskbullar till mig då jag vart sugen på det en längre tid (de ville inte ha haha) och dom beställde take away indisk mat.
LOVE FISKBULLAR I DILLSÅS
Hade hur som helst jätte trevligt nere vid matbordet idag, det brukar alltid vara trevligt, men idag var det speciellt trevligt då vi satt och pratade en massa roliga grejer och jag pratade en hel del :)

Nu ska jag slinka in i duschen och duscha varmt och länge :) sen blir det sängen, kanske prata med syrran om hon orkar vara uppe hehe, annars blir det väl lite kik på bloggar sat någon film eller liknande. Ger upp ed korsord för idag.. löste faktiskt ett förut :D

Puss God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0