Erbjuden att åka med

Måste bara berätta att igår när jag gick hem från gymmet så stannade det en bil bredvid mig och fönstret vevades ner. Blev lite smått nervös som jag alltid blir när sånt händer.
Iallafall så var det en tjej, yngre än mig då jag tror hon går på Caterham skola (där gymmet ligger) för hon hade på sig en tröja därfifrån. Hon säger:
- Hej vill du ha skjuts upp för backen? Jag ser dig gå där nästan varje dag och jag har haft såå dåligt samvete för att jag inte har erbjudit dig skjuts tidigare.

Hur gullig som helst ju, har ju aldrig pratat med henne innan och även fast mina ben skrek att jag skulle hoppa in i bilen och åka upp för eländesbacken (tro mig alla som vart här vet att det inte är en rolig back) men mitt förnuft sa åt mig att tacka nej, så det blev också vad jag gjorde.

Hur hade ni gjort?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0