En sista

Nu har jag avslutat en sista underbar middag med familjen. Supergod och stark chilli och familjen blev jätteglada för tavlan! :)
JAg fick ett supergulligt kort utav "Archi och India" och en Lindt påskhare med vitchoklad på 200g, väldigt passande hehe och eftersom jag inte har plats till den imorgon så fick det bli dagens efterrätt. Så nu ligger hela haren i magen och jag har totalt tryckt i mig 500g choklad idag, det hade jag aldrig trot när jag setg upp imorse, men jag är glad och nöjd.

Nu ska jag packa iordning det sista innan jag skall försöka somna. Ska stiga upp runt 5 tiden imorgon morgon så lär inte bli mycket sömn i vilket fall.

Ha en trevlig kväll och God natt
Nästa gång vi hörs är jag i Sverige

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0