En bra dag

Hej på er:)

Kom hem för en liten stund sedan och har just bäddat ner mig gott i sängen, har dock inte fått på mig pyjamas än hehe, Ligger och käkar godis, har ätit massor och börjar bli gött trött på vit choklad nu.. kan säga att man tröttnar efter ca ett halvkilo;P

Har haft en kul dag i London idag, Vart först en sväng till Notinghill marknad och sedan lunch på TigerTiger restaurangen, åt en galet god pasta med pastasås och kyckling:D mums!
Åkte sedan på Sanna och köpte godis i Croydon hehe ;)
Kändes konstigt idag att det var sista gången jag träffade två utav tjejerna, Louise och Elenor, innan jag åker hem så det dröjar till minst augusti innan jag ser dem igen

Nu ska jag ta och slappa framför datan, se något roligt program och äta upp mitt godis
Ska nog försöka med att hinna duscha också

Hoppas ni haft en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0