Dogsitting

Tjosvejs :)
Är på riktigt bra humör idag. Benen kändes väldigt pigga på promenaden imorse och det ser jag som ett gott tecken inför träningen ikväll.
Tyvärr ska jag vara hundvakt runt halv 8 ikväll och det är synd för Sanna frågade om jag ville komma hem till henne, vilket hade varit bra mycket roligare!
Ska kanske vara hundvakt imorgon kväll också då familjen + några andra eventuellt skulle fira Richards samt Bevs systers födelsedag. Men jag ska inte klaga, har bara varit hundvakt 2 gånger under hela min tid här så det är inga problem för mig!

Pratade med Bev förut om Ipoden och hon sa att om jag ville skulle hon köpa en Ipod touch till mig. Snacka om att jag blev överglad.. å vet inte hur jag skall tacka dem tillräckligt!
Har ju gjort en tavla till dem på mig och hundarna, men den känns väldigt liten i jämförelse hehe^^

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0