Det börjar bra :)

Har väl legat och mer eller mindre halvsovigt nu i typ 3 timmar men har inte orkat mig upp ur sängen än. Fast nu är det dags jag är hungrig.
Ska fixa något att äta och sedan fixa iordning mig och dra in till Croydon, lite roligare än att ligga här och inte göra någonting hehe.
Ska försöka hitta en sportbag som jag kan ha som handbagage till hemresan. Det blir det sista jag kan köpa här eftersom jag hade så hemskt mycket i övervikt när jag vägde och packade i onsdags. Typisk för jag har sett en miljon grejer till som jag vill köpa och ta med hem men det får bli någon annan gång när jag besöker england för tillbaka hade jag allt tänkt komma. Familjen sa till mig i förrgår att de blir "besvikna" om jag inte kommer och hälsar på dem, det kändes bra :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0