Dancing in the dark

Hej å hå

Har nyss sett på melodifestivalen, riktigt bra tycker jag då de som jag anser var bäst gick vidare :D var lite irriterande dock då datorn, 10 sekunder innan resultatet av vilka bidrag som hade gått vidare skulle avslöjas, stängde av sig TVÅ gånger på raken och jag missade såklart allt det spännande när det avslöjas. Istället kom jag in på datorn igen när eftertexterna rullade ner för skärmen och Pernilla och Jessica stod och blev fotograferade, förstod iallafall vilka som hade blivit skickade till finalen och då spred sig en glad känsla i hela kroppen på mig :)
Ska bli väldigt kul och se finalen nästa veckan :D

Läste nyss att min kusin hade en bra födelsedag och jag är lite nyfiken på presenterna du fått?
Hörde även att Emma dansade på bordet, ni kan ju tänka er vilka bilder det gav mig i huvudet xD hahaha! men hon är ju som hon är:P :) hahahahahahaha
Bara för det ska jag ta på mig kläder (då menar jag annat än pyjamas som jag har nu), sätta på melodifestival låtarna och skaka rumpa^^

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0