Croydon och våffla!

Nu är jag hemma från mitt besök i Croydon och det var en riktigt trevlig tid jag hade där idag.
Började med att kolla i lite olika affärer, bland annat kortbutiker efter ett kort till Richard imorgon. Nu är frågan bara ska jag köpa ett "fint" kort eller ett mer "skämt" kort? vad tycker ni? Sen behöver jag hjälp med vad för typ av blommor man ska köpa. Ska det var utslagna, blandade blommor eller en bukett tulpaner som inte har blommat ut än?? Snälla hjälp, jag har verkligen ingen aning om något sådant här. Jag måste köpa det imorgon innan vi ska ut och äta!

Iallafall efter att ha kikat runt en del blev jag sugen på att smaka en belgisk våffla som jag har tänkt prova så många gånger här men det har aldrig blivit av. Då Tiger Tiger (restaurang) finns i Croydon bestämde jag mig för att gå in och fika där med en sådan våffla idag eftersom alla mina tjejkompisar tycker den är supergod.
Tyvärr blev jag lite besviken hehe och tyckte inte alls det var så gott som jag hade förväntat mig, självklart slank den ner men inget jag skulle köpt igen! Glömde kameran hemma men på bilden ser ni hur våfflan såg ut


Åkte hem efter det och har nu käkat lunch, sallad med räkor + päron + två knäckebröd
Alla mina pengar är slut nu, eller jag har 5 pund kvar till blommor och kort imorgon men sen är jag pank xD Tur att jag får pengar på lördag igen:P

Nu ska jag vila innan gymmet :)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0