A great evening

God Kväll!

Har nyss varit nere och ätit middag, blev väldigt sent idag. Gott var det iallafall.
Kött med potatismos, kokta morötter, broccoli och blomkål :) Nu är jag mätt och nöjd.

Om en liten stund ska jag ha nätdejt (haha) med mina svenska au pair vänner då vi ska skicka bilder och grej till varandra.. om jag orkar vara uppe då vill säga^^ Är sjukt trött

Pratade med Björn icam förut och det känns så underbart bra att vi träffas om mindre än två veckor :D

De har förresten börjat sätta upp ett tivoli på en gräsplätt 200 m från där vårt hus ligger. Frågade Richard idag varför men han hade ingen aning utan sa att de gör så 2-3 gånger om året, men denna gången visste han absolut inte varför. Han sa också att de brukar vara väldigt högljudt och varar i 4-5 dagar. Kul ändå, iallafall för mindre :P

Annars har det inte hänt så mycket idag. Har mest varit trött hela dagen och varit glad av solen :)
Nu ska jag borsta tänderna mm så att jag är redo för att somna.

Ps. Pappa jag tror inte Manchester United grejerna hade blivit så uppskattade haha, men jag kan ju alltid prova eller vad tycker du? kanske är det för elakt? ds.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tycker jag inte, jag blev ju "tvingad" att dricka öl ur ett Sunderlandglas....

2010-03-16 @ 07:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0