27/3

Hejsan Tjohsan!

Nu sitter jag i soffan, i vardagsrummet, hemma i U-a och bara njuter. Jag och min syster har nyss avnjutit en goch och lång frukost tillsammans och nu kikar vi lite på tv och små pratar.
Det finns mycket att prata om!

Flygresan gick alldeles utmärkt igår och jag slapp betala övervikt på planet trots att väskorna vägde 23kg haha, tur för mig :)
På vägen hem från gbg igår stannade jag och pappa och åt lunch samt köpte ett skydd till min Ipod (rosa såklart) innan vi åkte hem. Hälsade på mamma och väntade sen på att min syster skulle komma hem från skolan, så glad jag blev när hon klev in genom dörren :D
Efter ett tag blev vi hungriga igen så åt ett par mackor och kyckling + kakor innan jag, mamma och Emma åkte och storhandlade mat. Jag kan ju säga att jag bestämde det mesta av det vi köpte då jag är sugen på en massa, vanlig husmanskost mat.

På kvällen pratade jag lite med farmor i telefonen innan familjen åkte ner till pizzera napoli och åt pizza allesammans, åå vad god den var! Den bästa pizzan jag ätit nästan tror jag.

Idag ska jag träna för första gången på över en vecka och sen ska jag träffa Björn :D
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0