24/3

Heejsan :)
Kunde inte skriva något imorse eftersom internet har vart kasst och slutade fungera igårkväll och fungerade inte imorse.

Har iallafall varit ute med hundarna samt gått till affären för att handla tomater, fick ett väldans sug efter det så det har jag suttit och glufsat i mig nu :D

Ska snart hänga upp tvätt och äta igen innan vi tar ut hundarna vid två tiden. Efter nästa promenad ska jag ta och visa Evelina "centrum" här i Caterham, efter det blir det hem och dusha och fixa iordning sig innan vi ska ut och äta mexikanst ikväll! Mums!

Måste även börja småpacka lite idag känner jag, har en del saker att fixa och vill inte att det skall bli allt för stressigt imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0