22/3

God Morgon!

Solen skiner och jag är glad (och tät i näsan). Sitter på mitt rum och käkar frukost och tar det bara väldigt lugnt.
Vid halv tio ska jag och Evelina ta ut hundarna och efter det vet hag faktiskt inte vad vi ska hitta på. Beverley skulle arbeta hemifrån idag så hon och Evelina ska åka och handla mat sen så jag får väl se om jag åker med och handlar eller inte :)

Har antagligen inget att städa idag för Beverley talade om för mig förra veckan att hon tänkte ändra om städningen lite så mitt nuvarande schema gäller inte längre. Haha hoppas de inte ändrar schemat för de tyckte jag var usel på att städa^^

Ikväll ska vi möta Sanna i Croydon för middag :) ska bli supertrevligt!
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0