20/3

God Morgon!

Vaknade upp för länge sedan. Hade svårt att somna i natt :/ och vaknade innan halv sju.. lite halvsegt sådär.
Nåväl har legat och sett på paradise hotel avsnitt så tiden har gått hyfsat snabbt iallafall^^

Ska strax dra på mig klärde och fixa mig iordning för att åka till London. Vi ska börja med att ta en titt på Nottinghill Marknad och sen får vi se vad som händer :) Är väldigt trött idag så kommer antagligen åka hem runt 5 tiden då jag kanske ska hundvakta och sen prata med syrran/pappa också :D

Jag hoppas att ni alla får en underbar dag, här regnar det och är inte alls kul väder, men det kanske blir bättre man vet ju aldrig :)

Bye

Ps. Familjen har beställt Ipod touchen till mig nu Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0