19/3

God Morgon alla goá och glada :)

Har börjat vakna tidigt varje morgon, vilket kanske i och för sig är bra jag vet inte ^^
Idag ska jag iallafall börja med att ta ut hundarna och sen vet jag inte riktigt. Behöver städa på mitt rum, som är lika stökigt som det alltid är. Sen behöver min toalett tvättas också, inte så kul om den nya tjejen kommer och det är tandkräm och tvål tunr hela handfatet xD så illa är det kanske inte men ni fattar!

Har precis vart nere i köket och ätit frukost som blev gröt idag. Har vart för lat för att göra det de sista så detta var första gången på 3 veckor tror jag haha. Tycker att det är väldigt gott när jag väl äter det men det är ingenting jag blir "sugen" på för att det finns så mycket annat gott att äta.

Ikväll blir det gym också, antagligen det sista jag kör innan jag åker hem (om jag inte lyckas klämma in något nästa ons eller tors, men de hinner jag antagligen inte) så blir ett litet lagomt pass, känner mig helt plötsligt mer förkyld idag än igår (?) knasigt.

Nu ska jag borsta mina tänder och ta ut hundarna lite tidigare än vanligt!
Byebye

Kommentarer
Postat av: Elenor

Hehe, har själv inte ätit havregrysgröt sedan min preiod i januari/februari. Havregrynen tog slut och hade ingen större lust att köpa mer, men blev allt lite sugen nu =P

2010-03-19 @ 17:05:58
URL: http://elenortellebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0