1/3

God Morgon på er :)
Redan 1 mars idag, helt otroligt vad fort tiden går.

Igårkväll gick jag och lade mig tidigt. Tog en huvudvärkstablett på kvällen och innan jag somnade kändes huvudet mycket bättre.
Vaknade sedan halv fyra inatt och hade ännu värre huvudvärk än jag hade på dagen/kvällen innan. Jättejobbigt så tog två huvudvärkstabletter till och sån tur var hade huvudvärken släppt när jag vaknade imorse.

Drömde en jätte konstig dröm som handlade om att Emma ville ge farmor en skidresa. Farmor sa då till mig att det räcker att jag får en snowracer. Emma skulle så klart prova den och tog med mig till värsta branta backen. Emma åkte ner första gången på en konstig pulka som jag hade fått men när det var min tur att åka tittade jag ner för backen och insåg att det var alldeles för brant så jag började försiktigt gå ner för backen igen. Emma kallade mig fegis, satte sig på snowracern och åkte i fullfart ner för backen rätt mot isvaken och plumsade i sjön. Jag var där nere snabbare än blixten, Emma hade lyckats ta sig upp och det enda jag sa till henne var
- Men du får ju dyka ner igen och hämta snowracern!

Sen vaknade jag hehe men det kändes så verkligt när jag drömde :P

Äter frukost nu och ska snart ta ut hundarna. Vädret ser jättebra ut idag, strålande sol :D Hoppas det är vindstilla också så är allt perfekt

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0