12/3

God Morgon!

Hundarna ska till veterinären nu på morgonen så jag får lite extra sovmorgon kan man säga hehe. Halv tio har de en tid för att hämta ut sina pass som dom måste ha för att kunna åka med Bev och Richard till Frankrike i sommar.

Idag händer det ganska så mycket vilket är roligt. Ska börja med att ta ut hundarna, sedan städa lite, duscha, äta, ta ut hundarna igen, packa, åka till Sanna, göra oss i ordning för ikväll, åka till london och äta sushi(förhoppningsvis hinner vi) och sen vid halv tio ska vi möta upp de andra tjejerna och gå in på Scandinavian Party.
Det är lite typiskt bara att jag har börjat bli förkyld! Kände av det på gymmet igår då jag blev väldigt torr i halsen när jag vrämde upp, vilket ledde till att jag gjorde ett eget kombinerat lätt pass, och igårkväll var jag tät i näsan så näsdropparna åkte fram. Har lite ont i halsen nu idag också. Det är bara att hoppas på att det inte blir något värre..

Nu ska jag borsta tänderna och lösa korsord tills hundarna är tillbaka
Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0