10/3

Fick nyss reda på att jag är ledig idag, härligt :)
Ska slappa hela dagen och eventuellt ta en promenad lite senare. Men jag har känt mig så slö i kroppen den senaste veckan så idag ska det vilas ordentligt innan träningen ikväll.
Har startat dagen med en rejäl och god frukost framför andra avenyn och ska väl ta och klä på mig snart och sedan plocka upp lite på mitt rum.

Lite små irriterande dock att jag fick reda på idag att jag skulle vara ledig för jag hade tänkt åka och hälsa på Hanna på min lediga dag men i och med att jag fick reda på det så sent så känns det bara stressigt. Får försöka hinna till henne nästa vecka istället :D

Vädret ser inte allt för mysigt ut, inget regn men mulet, så det är skönt att inte behöva gå ut.
Slappis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0